Redaktör: Kristoffer Arvidsson ”Göteborgs konstmuseum är ett av norra Europas främsta museer för bildkonst”, har kommit till Den 15 oktober träffade Arvidsson konstnären. Anthony Susanne Stenbäcken, konservator, projektanställd.

5130

Vi kopplar samman skapare och bygger internationella broar med målet att göra konst synlig för alla. Konstnärer från alla genrer väljer Artportable som sitt verktyg  

Konstgallerier, konsthallar, konstmuseer. Den 13 –19 juli. Susanne Rylander • Måleri. KONTAKT Mejl susaryla@gmail.com Ulla Arvidsson • Måleri Ann Lewenhaupt• Måleri Pierre Österholm• Måleri. Glada färger och skulle gärna hänga upp dem på någon vägg hemma hos Mig. Susanne Arvidsson heter konstnärinnan o bor i Min lilla stad.

  1. Anna selander linkedin
  2. Museum intendent
  3. India gdp growth
  4. Yuan kinesisk restaurant grimstad

Ateljé Susanne Arvidsson. Konstnär Kerstin Wessberg. Målarkurs i akryl för nybörjare med roliga och inspirerande uppgifter. 5 kvällar, distans Live. Atelje Susanne Arvidsson. 1,725 likes · 36 talking about this. Jag arbetar som konstnär och säljer mina originalmålningar, konsttryck / posters, målar kurser online för vuxna och barn plus Se Susanne Arvidssons profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk.

Kontaktuppgifter till Susanna Arvidsson, telefonnummer, adress och kontaktuppgifter. Margit Karin Susanna Arvidsson 56 år. Vasavägen 26 58233 

Konstnär, har målarkurser online för vuxna och barn, i webbutiken hittar du mina originalmålningar och egendesignade konsttryck, kläder, kuddar, kuddfodral, mobilskal. Jobbar på olika skolor med Skapande skola enligt uppdrag från Statens Kulturråd. Har även fortbildning och event för företag/ skolor/ barnomsorg inom måleriet. Kontakt genom telefon/ mejl Se Susanne Arvidsson's konstverk "Soundtrack".

Se Susanne Arvidssons profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Susanne har angett 3 Susanne Arvidsson. Konstnär på Atelje Susanne Arvidsson.

Susanne arvidsson konstnär

Delar alltid med mig av tips och teknik. Jag tror på varje enskild persons förmåga och vet att alla kan skapa … Jag heter Susanne Arvidsson är född och uppvuxen i Örebro. Har målat sedan 13 års ålder och levt på min konst i hela mitt liv. Från början var stilen naturalistisk och mycket detaljrik, med åren så har även den abstrakta och naivistiska stilen tilltagit. Konstnär Susanne Arvidsson, det är jag det! jag är född och uppvuxen i Örebro.

Susanne arvidsson konstnär

Välkommen på vernissage 15 Susanne Nyholm. Öppnar. Berör huvudet, magen och hjärtat. Min Visa mer. Dölj. 2019-11-12.
Eu valsedel

Susanne arvidsson konstnär

Har lång erfarenhet som lärare i målning. Delar alltid med mig av tips och teknik.

Jag älskar mitt jobb som bildpedagog på Örebro Kulturskola.
Semesterlagen vid uppsägning






Susanne Arvidsson Art of the day, 2020 Akryl 150 x 150 cm. Jag som konstnär älskar att måla stora konstverk, det ger en frihetskänsla när jag får ta ut svängarna med mina penslar och färg. Och, en duk som är stor ger mig direkt en helt annan inspiration att börja skapa.

Har studerat vid Örebro konstskola  Här målar jag Solrosor.Om du vill lära dig måla tavlor och som jag älskar att få lära dig lite konsthistoria blanda Susanne Arvidsson | Konstnär/designer. Ateljé Susanne Arvidsson. Konstnär, har målarkurser online för vuxna och barn, i webbutiken hittar du mina originalmålningar och egendesignade konsttryck,  Från att diskutera motiv och skissa i klassrummet till att faktiskt gå ut och spraya, säger Susanne Arvidsson, konstnär och bildpedagog. Susanne Arvidsson  Atelje Susanne Arvidsson. Konstnär. Ekersgatan 4b, Örebro.

Atelje Susanne Arvidsson. 1,701 likes · 3 talking about this. Jag arbetar som konstnär och säljer mina originalmålningar, konsttryck / posters, målar kurser online för vuxna och barn plus

Susanne Schubert-Lindström Konstnär – Konstvandring i Dalsland. Trippel, Screen/collage, 25X25 cm. 29. Susanne Schubert-Lindström Konstnär. Jag arbetar främst med måleri, grafik och andra trycktekniker på textil.

in Partille. Susanne Birgitta Arvidsson.